🖋  تحولاتی که این روزها برای کسب وکار‌ها رخ داده نیازمند توجه ویژه و جست‌وجوی راه‌حل‌هایی برای کم‌کردن اثرات و پیامدهای این اتفاقِ اقتصادیِ همه‌گیر است.

➕ به خصوص این که، وضعیت اقتصادِ امروزِ ایران نقاط شکننده‌ای دارد، و همین امر، اهمیتِ اقداماتی برای کاهشِ آسیب‌های همه‌گیری اخیر(شیوع گسترده کرونا) را هم دوچندان می‌کند.

این جمع با این دغدغه، بنا داریم تا گامی برای:
۱. حلِ مسائل معیشتیِ کسانی که کار خود را از دست داده‌اند.
٢. یافتن راه‌حل‌هایی برای کسب‌هایی که تعطیل شده‌اند.
۳. اقدامی برای کاروکسب‌هایِ متوسط و بزرگ رو به رشد یا پایداری که خطرات و ریسک‌های آنها دوچندان شده و در معرض شکست و ورشکستگی قرار دارند،
برداریم، و جمعی فکر کنیم و جمعی اقدام کنیم.

💡 قصد داریم همه با هم خلاقانه بیاندیشیم و راه‌حل‌های نو و متناسب با مشکلات گوناگون و زیست‌بوم های متنوع را به فکر جمعی و عمومی بگذاریم، و با همت مردمی، و به پشتوانه فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی‌مان، در جای جای کشور ایده‌ها را عملی کنیم  و این آزمون دشوار را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

🇮🇷 معتقدیم با حرکتِ مردمیِ گسترده، حلِ مشکلات این روزها، ممکن و ساده خواهد شد و ایثار و مجاهدت‌هایی که این روزها در عرصه سلامت و بهداشت توسط متخصصین و عموم مردم مشاهده می‌کنیم را هم میتوان در گستره‌ای پهناورتر، برای دست‌گیری و همیاری اقتصادی هم دید.

📣 آمده‌ایم تا بگوییم : #کاسب_تنها_نیست 

ما پذیرای ایده ها و راه کارها شما و یا کمک برای عملی کردن آنها هستیم. این حرکت همت جمعی همه ما را میطلبد. هر کدام از شما میتوانید با #کاسب_تنها_نیست، #همراه_شوید...

✅ هسته تحقیقاتی کار و کسب اسلامی